Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23697
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-12T01:49:18Z-
dc.date.available2023-12-12T01:49:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288269en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23697-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.230-237 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác yếu tố marketing nội bộ tác động đến sự gắn kết với tổ chức của người lao động tại các doanh nghiệp thủy sản tỉnh Tiền giangen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S062020230.pdf514.97 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.