Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T01:48:30Z-
dc.date.available2023-12-12T01:48:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287861en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23532-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Khoa học Kiểm toán - 2020 - no.152 - tr.52-57 - ISSN.1859-1671en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Khoa học Kiểm toánen
dc.titleMô hình xếp hạng tín dụng khách hàng doanh nghiệp theo ngành nghềen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv324S1522020052.pdf
  • Size : 325,41 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.