Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23503
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Mai Hương
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thu Trang
dc.contributor.authorTrương, Đình Thăng
dc.contributor.authorTrần, Hải Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-12T01:48:23Z-
dc.date.available2023-12-12T01:48:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310813en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23503-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2020 - no.08 - tr.18 - 30 - ISSN.1859 - 0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleSự tự tin và mối quan hệ của nó với tâm thế thực hiện đổi mới giáo dục ở giáo viên phổ thông = Self-efficacy and its relationship with readiness to educational reform among school teachersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S082020018.pdf12.31 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.