Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Trịnh
dc.contributor.authorLê, Thị Mỹ Hộ
dc.date.accessioned2023-12-12T01:48:22Z-
dc.date.available2023-12-12T01:48:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287795en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23494-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2020 - no.730 - tr.150-152 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ chi trả lương hưu tại Bưu điện TP. Ngã Bảy, tỉnh Hậu Giangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv133S7302020150.pdf
  • Size : 191,78 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.