Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23494
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Trịnh
dc.contributor.authorLê, Thị Mỹ Hộ
dc.date.accessioned2023-12-12T01:48:22Z-
dc.date.available2023-12-12T01:48:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287795en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23494-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2020 - no.730 - tr.150-152 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ chi trả lương hưu tại Bưu điện TP. Ngã Bảy, tỉnh Hậu Giangen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv133S7302020150.pdf191.78 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.