Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Cường
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Bối
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Lợi
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Kỳ
dc.date.accessioned2023-12-12T01:47:04Z-
dc.date.available2023-12-12T01:47:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287603en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23467-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Văn Lang - 2020 - no.22 - tr.75-79 - ISSN.2525-2429en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleThực trạng trình độ, năng lực về công nghệ thông tin của nhà giáo dạy nghề xây dựngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv447S222020075.pdf
  • Size : 256,28 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.