Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23466
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Nguyễn Thị Lệ Hằng
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Thanh Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-12T01:47:04Z-
dc.date.available2023-12-12T01:47:04Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282309en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23466-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn) - 2020 - no.2 - tr.79-86 - ISSN.1859-0357en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Quy Nhơn)en
dc.titlePhương pháp giáo dục phản biện cho lớp học tiếng Anh ở các trường đại học Việt Nam = Critical pedagogy for university English language classrooms in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv179V14S22020079.pdf369.66 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.