Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Hảo
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Huy
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:35Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305091en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23367-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.15 - tr.118-121 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng tới việc hoàn thiện chiến lược kinh doanh của Công ty Kho vận và cảng cẩm Phả Vinacomin - Quảng Ninhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S152020118.pdf
  • Size : 282,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.