Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23311
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thảo
dc.contributor.authorMai, Thị Hồng Nhung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tiến
dc.date.accessioned2023-12-12T01:46:18Z-
dc.date.available2023-12-12T01:46:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287076en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23311-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.3 - tr.89-92 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hành vi lựa chọn nơi mua sắm tại siêu thị của người tiêu dùng trên địa bàn TP. Đà Nẵngen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S32020089.pdf574.75 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.