Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23266
Title: Ảnh hưởng của giá trị cảm nhận đến ý định quay lại của khách hàng
Authors: Trần, Thị Ái Cẩm
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2020 - no.278 - tr.52-60 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305059
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23266
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2782020052.pdf488.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.