Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23154
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Chí Thâm
dc.contributor.authorLê, Văn Nhương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Phúc
dc.date.accessioned2023-12-12T01:45:27Z-
dc.date.available2023-12-12T01:45:27Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304509en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23154-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.478 - tr.35-39 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titlePhát triển tư duy phản biện và năng lực đặc thù cho học sinh trong dạy học địa lí theo chương trình giáo dục phổ thông 2018en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S4782020035.pdf850.36 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.