Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23102
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Huệ
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Oanh
dc.date.accessioned2023-12-12T01:45:08Z-
dc.date.available2023-12-12T01:45:08Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300943en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23102-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.477 - tr.18-22 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleCác nguyên tắc cơ bản để thiết kế khóa học ở đại học theo mô hình Blended Learning hiệu quảen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S4772020018.pdf857.39 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.