Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Tịnh Cát
dc.contributor.authorTrương, Hoàng Hoa Duyên
dc.date.accessioned2023-12-12T01:44:53Z-
dc.date.available2023-12-12T01:44:53Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286720en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23049-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.6 - tr.36-39 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleMối quan hệ giữa tài sản thương hiệu và lòng trung thành thương hiệu mạng viễn thông di động tại TP. Đà Nẵngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S62020036.pdf
  • Size : 337,19 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.