Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phượng Liên
dc.contributor.authorLưu, Thanh Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T01:35:33Z-
dc.date.available2023-12-12T01:35:33Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=305475en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22886-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.479 - tr.13-17 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleVận dụng mô hình “lớp học đảo ngược” vào dạy học hóa học hữu cơ (Hóa học 9) nhằm phát triển năng lực tự học cho học sinhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4792020013.pdf
  • Size : 868,94 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.