Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Kim Đồng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hiền
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thu Huyền
dc.contributor.authorHoàng, Hữu Nội
dc.date.accessioned2023-12-12T01:34:23Z-
dc.date.available2023-12-12T01:34:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310697en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22658-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ Nông nghiệp Việt Nam - 2020 - no.08 - tr.103 - 109 - ISSN.1859 - 1558en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ Nông nghiệp Việt Namen
dc.titleNghiên cứu xây dựng và phát triển thương hiệu “cam Cao Phong” cho sản phẩm cam của huyện Cao Phong, tỉnh Hòa Bình = Building and developing brand name “Cao Phong” for orange product of Cao Phong district, Hoa Binh provinveen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv490S082020103.pdf
  • Size : 8,05 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.