Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22446
Title: Ảnh hưởng của quảng cáo truyền hình đến quyết định mua hàng tiêu dùng của khách hàng tại TP. Mỹ Tho, tỉnh Tiền Giang
Authors: Phạm, Văn Ơn
Trần, Thị Bích Tuyền
Đặng, Thị Mỹ Dung
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.9 - tr.71-74 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286857
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22446
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S92020071.pdf
  • Size : 274,8 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.