Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22209
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thị Dung
dc.contributor.authorVũ, Huyền Trang
dc.date.accessioned2023-12-12T01:29:18Z-
dc.date.available2023-12-12T01:29:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306402en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22209-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ (Trường Đại học Hùng Vương) - 2020 - no.2 - tr.27-36 - ISSN.1859-3968en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ (Trường Đại học Hùng Vương)en
dc.titleNâng cao chất lượng dịch vụ thương mại điện tử (B2C) Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv466V19S022020027.pdf464.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

166
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.