Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thắm
dc.contributor.authorNguyễn, Trọng Trí Đức
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lệ Thủy
dc.contributor.authorTrần, Thị Mỹ Dung
dc.date.accessioned2023-12-12T01:20:19Z-
dc.date.available2023-12-12T01:20:19Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306790en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21834-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học - Trường Đại học An Giang - 2020 - no.3 - tr.27 – 37 - ISSN.0866-8086en
dc.subjectTạp chí khoa họcen
dc.titleỨng dụng mô hình ISM phân loại các tiêu chí trong lựa chọn nhà cung cấpen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv426V26S03202027.pdf
  • Size : 648,47 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.