Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21732
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Hường
dc.date.accessioned2023-12-12T01:19:46Z-
dc.date.available2023-12-12T01:19:46Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307125en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21732-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.17 - tr.71-73 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleXây dựng thương hiệu cho các doanh nghiệp kinh doanh lữ hành tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S172020071.pdf
  • Size : 373,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.