Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21438
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thị Kim Đức
dc.date.accessioned2023-12-12T00:59:46Z-
dc.date.available2023-12-12T00:59:46Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307026en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21438-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học và công nghệ các trường đại học kỹ thuật - 2020 - no.145 - tr.89-95 - ISSN.2354-1083en
dc.subjectTạp chí khoa học và công nghệ các trường đại học kỹ thuậten
dc.titlePhát triển thương hiệu thời trang Áo dài phụ nữ Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv140S1452020089.pdf3.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

71
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.