Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21123
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Cường
dc.contributor.authorPhạm, Thùy An
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Thanh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:08:36Z-
dc.date.available2023-12-11T08:08:36Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310276en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21123-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhân lực Khoa học xã hội - 2020 - no.10 - tr.31 - 36 - ISSN.0866 - 756Xen
dc.subjectNhân lực Khoa học xã hộien
dc.titleVăn hóa kinh doanh ở nước ta hiện nay một số vấn đề lý luận và giải pháp = Business culture in Vietnam: Theories and solutionsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv439S102020031.pdf7.31 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.