Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Cường
dc.contributor.authorPhạm, Thùy An
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Thanh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:08:36Z-
dc.date.available2023-12-11T08:08:36Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310276en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/21123-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhân lực Khoa học xã hội - 2020 - no.10 - tr.31 - 36 - ISSN.0866 - 756Xen
dc.subjectNhân lực Khoa học xã hộien
dc.titleVăn hóa kinh doanh ở nước ta hiện nay một số vấn đề lý luận và giải pháp = Business culture in Vietnam: Theories and solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv439S102020031.pdf
  • Size : 7,31 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.