Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20949
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Nhĩ
dc.contributor.authorThái, Thanh Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Giang Đô
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:42Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307548en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20949-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.146 - tr.80-88 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)en
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến mức độ hài lòng của doanh nghiệp về chất lượng dịch vụ hành chính thuế theo cơ chế “một cửa”en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1462020080.pdf242.33 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.