Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Thanh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:35Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307517en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20927-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.144 - tr.51-58 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)en
dc.titleQuản trị quan hệ đối tác trong hoạt động kinh doanh của Tập đoàn Xăng dầu Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1442020051.pdf
  • Size : 119,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.