Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20927
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Thanh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:35Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307517en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20927-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.144 - tr.51-58 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)en
dc.titleQuản trị quan hệ đối tác trong hoạt động kinh doanh của Tập đoàn Xăng dầu Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1442020051.pdf119.96 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.