Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Liên
dc.contributor.authorTô, thanh Hương
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:34Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:34Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307515en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20925-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.144 - tr.41-50 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)en
dc.titlePhát triển kênh phân phối tín dụng tiêu dùng của các công ty tài chính trực thuộc ngân hàng thương mại ở Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1442020041.pdf
  • Size : 133,03 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.