Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20866
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thanh Lan
dc.contributor.authorĐỗ, Vũ Phương Anh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:16Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307665en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20866-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.142 - tr.52-61 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí khoa học thương mạien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến thương hiệu nhà tuyển dụng của các doanh nghiệp nhỏ và vừa trên địa bàn TP. Hà Nộien
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1422020052.pdf398.16 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.