Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thanh Lan
dc.contributor.authorĐỗ, Vũ Phương Anh
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:16Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307665en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20866-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.142 - tr.52-61 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí khoa học thương mạien
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến thương hiệu nhà tuyển dụng của các doanh nghiệp nhỏ và vừa trên địa bàn TP. Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1422020052.pdf
  • Size : 398,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.