Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20234
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Vũ Hà
dc.date.accessioned2023-12-11T07:17:19Z-
dc.date.available2023-12-11T07:17:19Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310146en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20234-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2020 - no.11 - tr.84 - 97 - ISSN.1859 - 0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleQuản lý chất lượng dịch vụ giáo dục của hiệu trưởng trường tiểu học để thu hẹp 5 khoảng cách chất lượng hướng tới sự hài lòng của cha mẹ học sinh = Primary school principals' management of educational services quality to improve students' parent satisfactionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S112020084.pdf984.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.