Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20227
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐàm, Trọng Anh Vũ
dc.contributor.authorNgô, Trí Tuấn
dc.contributor.authorPhạm, Hải Thanh
dc.contributor.authorNguyễn, Cao Duy
dc.date.accessioned2023-12-11T07:17:18Z-
dc.date.available2023-12-11T07:17:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=306987en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20227-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu y học (Đại học Y Hà Nội) - 2020 - no.126 - tr.177-186 - ISSN.0868-202Xen
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu y học (Đại học Y Hà Nội)en
dc.titleQuan điểm về giáo dục trẻ rối loạn phổ tự kỷ của giáo viên mầm non tại Hà Nội năm 2019en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv251V2S1262020177.pdf292.55 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.