Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20168
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Quỳnh Lan
dc.date.accessioned2023-12-11T07:17:00Z-
dc.date.available2023-12-11T07:17:00Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310138en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20168-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2020 - no.10 - tr.62 - 71 - ISSN.1859 - 0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleMối tương quan giữa căng thăng trong học tập và mức độ lo âu, trầm cảm, stress của sinh viên Trường Đại học Bách khoa Hà Nội = Relationship between academic stress and depression, anxiety and stress levels of HUST studentsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S102020062.pdf802.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.