Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19590
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Phương
dc.contributor.authorLương, Trung Kiên
dc.date.accessioned2023-12-11T07:11:11Z-
dc.date.available2023-12-11T07:11:11Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310011en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19590-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTừ điển học & Bách khoa thư - 2020 - no.02 - tr.99 - 102 - ISSN.1859 - 3135en
dc.subjectTừ điển học & Bách khoa thưen
dc.titleLĩnh hội từ vựng ngoại ngữ: Một số đề xuất cho việc dạy và học từ vựng = Second language vocabulary acquisition and pedagogical implicationsen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv517S022020099.pdf401.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.