Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19580
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Thị Hà
dc.contributor.authorPhí, Văn Thủy
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quốc Hòa
dc.date.accessioned2023-12-11T07:11:08Z-
dc.date.available2023-12-11T07:11:08Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308339en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19580-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.483 - tr.33-37 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleHình thành kĩ năng siêu nhận thức cho học sinh trong dạy học giải tích ở trường trung học phổ thông = Forming metacognitive skills for students in teaching calculus in high schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4832020033.pdf
  • Size : 1,17 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.