Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19569
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kiều, Thùy Trang | |
dc.date.accessioned | 2023-12-11T07:11:04Z | - |
dc.date.available | 2023-12-11T07:11:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308329 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19569 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục - 2020 - no.482 - tr.39-42 - ISSN.2354-0753 | en |
dc.subject | Tạp chí Giáo dục | en |
dc.title | Đánh giá hiệu quả việc sử dụng hoạt động khoảng trống thông tin nhằm tăng cường sự tham gia của học sinh trung học phổ thông tại hà nội trong các hoạt động nói tiếng Anh = Evaluate the effectiveness of using information gaps to increase the participation of high school students in Hanoi in English speaking activities | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.