Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-11T07:10:43Z-
dc.date.available2023-12-11T07:10:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308356en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19502-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.484 - tr.22-27 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleDạy học làm văn thuyết minh (ngữ văn 8) thông qua chủ đề “S-Việt Nam” góp phần phát triển năng lực thuyết trình cho học sinh = Teaching narrative writing (8 language) through the topic "S-Vietnam" contributes to the development of speaking capacity for studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4842020022.pdf
  • Size : 837,44 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.