Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thái Hà
dc.contributor.authorVũ, Minh Đúc
dc.date.accessioned2023-12-11T07:10:38Z-
dc.date.available2023-12-11T07:10:38Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309449en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19488-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.574 - tr.75-77 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleXây dựng mô hình nghiên cứu hành vi mua ngẫu hứng trên mạng xã hội ở Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5742020075.pdf
  • Size : 2,08 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.