Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19471
Title: Đánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ Internet của VNPT Vĩnh Long
Authors: Cảnh, Chí Hoàng
Nguyễn, Thị Hải Bình
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.574 - tr.37-39 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309432
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19471
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5742020037.pdf2.23 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.