Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19440
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Giang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lộ Vân
dc.date.accessioned2023-12-11T07:10:25Z-
dc.date.available2023-12-11T07:10:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309353en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19440-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.572 - tr.62-65 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleTruyền thông marketing xuất khẩu lao động của Công ty Cổ phần Tư vấn và Đào tạo CTWELL giai đoạn Covid-19en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5722020062.pdf3.25 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.