Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Bảo
dc.date.accessioned2023-12-11T04:07:24Z-
dc.date.available2023-12-11T04:07:24Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308409en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19344-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Công nghệ Xây dựng - 2020 - no.1 - tr.104-113 - ISSN.2615-9058en
dc.subjectTạp chí Khoa học Công nghệ Xây dựngen
dc.titleNghiên cứu xác suất xuất hiện tàu đi sai luồng khi lưu thông qua cầu có xét thêm ảnh hưởng của biến đổi lòng chủ và hệ thống cảnh báo = Study of the probability of vessel aberrancy when throught bridge with consideration Of change of riverbed and collision warning systemen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv346V14S12020104.pdf
  • Size : 1,22 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.