Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19344
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quốc Bảo
dc.date.accessioned2023-12-11T04:07:24Z-
dc.date.available2023-12-11T04:07:24Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308409en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19344-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Công nghệ Xây dựng - 2020 - no.1 - tr.104-113 - ISSN.2615-9058en
dc.subjectTạp chí Khoa học Công nghệ Xây dựngen
dc.titleNghiên cứu xác suất xuất hiện tàu đi sai luồng khi lưu thông qua cầu có xét thêm ảnh hưởng của biến đổi lòng chủ và hệ thống cảnh báo = Study of the probability of vessel aberrancy when throught bridge with consideration Of change of riverbed and collision warning systemen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv346V14S12020104.pdf1.22 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.