Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Thúy Hạnh
dc.contributor.authorHồ, Thị Hồng Vân
dc.date.accessioned2023-12-11T04:06:41Z-
dc.date.available2023-12-11T04:06:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308971en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19193-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2020 - no.34 - tr.22-26 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleGiáo dục giá trị hòa bình qua hoạt động trải nghiệm ở Tiểu học = Peace value education through experiential activities for primary studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489S342020022.pdf
  • Size : 3,45 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.