Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐàm, Thị Hoài
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Danh
dc.date.accessioned2023-12-11T04:06:31Z-
dc.date.available2023-12-11T04:06:31Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308562en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19160-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2020 - no.19 - tr.60-68 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleVận dụng phương pháp đóng vai để tổ chức hoạt động trải nghiệm cho học sinh trong dạy học Lịch sử ở trường trung học phổ thông = Applying the role play method to organize experiential activities for students in teaching history at high schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv463S192020060.pdf
  • Size : 671,39 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.