Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19160
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐàm, Thị Hoài
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Danh
dc.date.accessioned2023-12-11T04:06:31Z-
dc.date.available2023-12-11T04:06:31Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308562en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19160-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2020 - no.19 - tr.60-68 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleVận dụng phương pháp đóng vai để tổ chức hoạt động trải nghiệm cho học sinh trong dạy học Lịch sử ở trường trung học phổ thông = Applying the role play method to organize experiential activities for students in teaching history at high schoolsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv463S192020060.pdf671.39 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.