Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Sơn
dc.date.accessioned2023-12-11T03:47:51Z-
dc.date.available2023-12-11T03:47:51Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309914en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18612-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2020 - no.33 - tr.1-7 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleNhận thức của các lực lượng giáo dục về công tác dự báo số trẻ, số học sinh đến trường với công tác đảm bảo các điều kiện phát triển giáo dục = The perception of educational forces for forecasting The number of children and students attending to school and ensuring the conditions of educational developmenten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489S332020001.pdf
  • Size : 9,8 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.