Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18584
Title: Trải nghiệm thương hiệu: nghiên cứu trải nghiệm thương hiệu của khách hàng tại nhà hàng gogi ở tp. HCM = Brand experience: A research about brand experience of customers at Gogi restaurants in Hochiminh city
Authors: Thế, Nam Trần
Nguyễn, Thị Thoa
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công n ghệ (Đại học Đà Nẵng)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công n ghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2020 - no.8 - tr.50-55 - ISSN.1859-1531
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310239
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18584
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv465V18S82020050.pdf
  • Size : 286,12 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.