Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18583
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThi, Văn Đào
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng
dc.contributor.authorLê, Diệu Linh
dc.contributor.authorNgô, Hải Bình
dc.date.accessioned2023-12-11T03:47:42Z-
dc.date.available2023-12-11T03:47:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310237en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18583-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công n ghệ (Đại học Đà Nẵng) - 2020 - no.8 - tr.44-49 - ISSN.1859-1531en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công n ghệ (Đại học Đà Nẵng)en
dc.titleẢnh hưởng trung gian của giải thưởng tới mối quan hệ giữa trách nhiệm xã hội và hiệu quả tài chính = The relationship between corporate social responsibility and corporate financial performance: a mediating effect of the awarden
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv465V18S82020044.pdf339.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.