Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Thu Hoài
dc.date.accessioned2023-12-11T03:42:23Z-
dc.date.available2023-12-11T03:42:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309100en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18504-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - ĐH Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.02 - tr.17-26 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dụcen
dc.titleThực trạng và giải pháp phát triển năng lực dạy học tích hợp cho giáo viên hóa học phổ thông = Reality and measures for developing integrated teaching capacity for high school chemistry teachersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv398V36S022020017.pdf
  • Size : 1,13 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.