Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18504
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Thu Hoài
dc.date.accessioned2023-12-11T03:42:23Z-
dc.date.available2023-12-11T03:42:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309100en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18504-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - ĐH Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.02 - tr.17-26 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dụcen
dc.titleThực trạng và giải pháp phát triển năng lực dạy học tích hợp cho giáo viên hóa học phổ thông = Reality and measures for developing integrated teaching capacity for high school chemistry teachersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv398V36S022020017.pdf1.13 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.