Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18496
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSomchay, Songsamayvong
dc.date.accessioned2023-12-11T03:42:20Z-
dc.date.available2023-12-11T03:42:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309092en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18496-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.09 - tr.191-202 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleCác biện pháp nhằm khuyến khích các hoạt động trí tuệ cho học sinh lớp 11 trong dạy học môn toán ở nước Cộng hòa Dân chủ Nhân dân Lào và những kết quả bước đầu = Ways to encourage intellectual activitesfor grade 11 students in teaching Mathematics at high school in Lao People’s Democratic Republicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S092020191.pdf505.44 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.