Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18476
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thùy Vinh
dc.date.accessioned2023-12-11T03:42:14Z-
dc.date.available2023-12-11T03:42:14Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=309043en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18476-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.09 - tr.3-13 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleQuy trình dạy học đọc hiểu văn bản thơ trữ tình trong sách giáo khoa trung học phổ thông từ lý thuyết tín hiệu thẩm mĩ = A teaching procedure of reading comprehension of romantic poetry in high school textbooks from theory to aesthetic signalsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S092020003.pdf807.26 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.