Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18419
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quốc Thao
dc.contributor.authorDương, Bá Thanh Di
dc.date.accessioned2023-12-11T03:41:59Z-
dc.date.available2023-12-11T03:41:59Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308883en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18419-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.15 - tr.10-16 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệen
dc.titleNhận thức về vai trò của thang đánh giá trong giảng dạy và thực tế thực hiện của giảng viên đại học = Tertiary lecturers’ perceptions of the roles of rubrics in teaching and their practicesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V225S152020010.pdf481.81 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.