Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18386
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Đoạt
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Liên
dc.contributor.authorTrần, Quang Đức
dc.date.accessioned2023-12-11T03:41:49Z-
dc.date.available2023-12-11T03:41:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310630en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18386-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.4 - tr.157-163 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleThực trạng phát triển năng lực dạy học theo hướng phân hóa cho giáo viên tại các trường trung học phổ thông huyện Vụ Bản, tỉnh Nam Định = The situation of teaching competence development towards differentiation approach for teachers at high schools in Vu Ban district, Nam Dinh provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V12S42020157.pdf7.47 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.