Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Văn Đoạt
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Liên
dc.contributor.authorTrần, Quang Đức
dc.date.accessioned2023-12-11T03:41:49Z-
dc.date.available2023-12-11T03:41:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310630en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18386-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.4 - tr.157-163 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleThực trạng phát triển năng lực dạy học theo hướng phân hóa cho giáo viên tại các trường trung học phổ thông huyện Vụ Bản, tỉnh Nam Định = The situation of teaching competence development towards differentiation approach for teachers at high schools in Vu Ban district, Nam Dinh provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V12S42020157.pdf
  • Size : 7,47 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.