Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18117
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Chung
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Hoài
dc.contributor.authorĐào, Hồng Diệu
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Hằng
dc.date.accessioned2023-12-11T03:40:29Z-
dc.date.available2023-12-11T03:40:29Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311013en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18117-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.5 - tr.129-138 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleThực nghiệm biện pháp phát triển năng lực sử dụng ngôn ngữ toán học cho sinh viên sư phạm thông qua dạy học Logic toán = Experimenting measures for developing capacities to use Mathematical language among education university students through Mathetamical logic teachingen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv385V12S52020129.pdf10.75 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.