Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thanh Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thi
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:53Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:53Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311410en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17919-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.9 - tr.38-43 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleNâng cao vai trò chủ thể nhận thức trong học tập cho sinh viên tại Học viện Quản lý giáo dục trong bối cảnh đổi mới giáo dục = Enhancing the role of learning cognitive in learning for student in the context of education innovationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V12S92020038.pdf
  • Size : 6,6 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.