Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17919
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thanh Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thi
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:53Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:53Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311410en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17919-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.9 - tr.38-43 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleNâng cao vai trò chủ thể nhận thức trong học tập cho sinh viên tại Học viện Quản lý giáo dục trong bối cảnh đổi mới giáo dục = Enhancing the role of learning cognitive in learning for student in the context of education innovationen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V12S92020038.pdf6.6 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.