Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17910
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Khuyên
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:49Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311400en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17910-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.7 - tr.147-154 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleThực trạng đánh giá hoạt động quản lí chất lượng dịch vụ công trong giáo dục mầm non theo mô hình CIPO qua góc nhìn của giáo viên = The situation of evaluating the management of public service in nursery education following CIPO model via teachers’ perspectivesen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V12S72020147.pdf8.15 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.