Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17908
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thị Thu Huyền
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:49Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311398en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17908-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.7 - tr.132-139 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleSử dụng các nhận xét cho bài viết của sinh viên như một phần đánh giá quá trình trong các lớp học tiếng Anh = Use the comments for student writing as part of progress assessment in English classesen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V12S72020132.pdf9.67 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.