Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Hải Yến
dc.contributor.authorLê, Thị Mai
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:45Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:45Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311389en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17899-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.7 - tr.76-84 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titlePhát triển văn hóa nhà trường theo tiếp cận tổ chức biết học hỏi trong cơ sở giáo dục đại học = Shaping school culture following the learning organization approach in higher education institutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V12S72020076.pdf
  • Size : 10,72 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.